Gayrimenkulde Kadın Liderler Gelişim Programı 23 Mart’ta Başlıyor!

Gayrimenkulde Kadın Liderler Gelişim Programı, gayrimenkul sektöründe yer alan kadın çalışanlara; günümüz liderlik becerileri, kurumsal sürdürülebilirlik ve yönetişim nosyonu ve vizyoner bakış açısı kazandırmayı amaçlıyor.
Boğaziçi Üniversitesi’nin akademik kadrosunun yanı sıra sektör liderleri ve uzmanlarının katkıları ile hazırlanan program; online dersler, konuk konuşmacılar, mentörlük ve network oluşturma gibi aktiviteler ile destekleniyor. Eğitim içeriği, Liderlik ve Etkin İletişim, Etkin Yönetim, Yeni Dünya Düzeni, Gayrimenkul Sektörüne 360 Derece Bakış olmak üzere 4 modülden oluşuyor.Katılımcılar, program içeriğindeki ilham verici konuşma ve atölye çalışmalarıyla kişisel farkındalık ve liderlik kimliklerini güçlendirme fırsatı bulurken, aynı zamanda oluşturacakları network ile kendileri ve etrafındakiler için ilham verici bir pozitif değişim yolculuğu için de cesaret kazanacaklar.
Aynı zamanda programdaki kazanımlarını pekiştirmeye yönelik bir proje çalışması yapacak ve kendilerine atanacak mentörleriyle fiziksel/çevrimiçi olarak bir araya gelerek gelişim yolculuklarına devam edecekler.
SON BAŞVURU TARİHİ 15 MARTProgram online olarak çarşamba akşam ve cumartesi sabah yarım gün olmak üzere haftada 6 saat ve toplam 72 saat olarak planlandı. Programda fiziki olarak planlanan bazı dersler sayesinde katılımcılar Boğaziçi Üniversitesi’nde bir araya gelecekler. Programın eğitim süreci toplam 4 ayda tamamlanacak ve sonrasında katılımcıların hazırlayacağı projelerin sunumuyla program nihayetlenecek.
Programa başvuru kriterleri, kadın olmak, üniversite mezunu olmak ve en az 5 yıldır gayrimenkul sektöründe yer almak. BÜYEM web sitesinde ön kayıt sürecini tamamlayan adayların özgeçmişlerini ve motivasyon mektuplarını elif.yildiz@bogazici.edu.tr adresine göndermeleri gerekiyor. Değerlendirme kurulundan geçen adaylar programa alınacak.Programın katılımcı sayısı maksimum 25 kişi olarak belirlenirken başvurular da 15 Mart’a kadar devam edecek.

Yorum yapın